mandag 17. mars 2014

Gressenke

eller golfenke igjen. Mannen er i Spania, derfor har det blitt lite lyd på denne siden. Går i ett fra 07- 19. Det går jo overraskende greit, nå som barna er 1 og 3.  Skal ikke si at det ikke er deilig med sofaen kl 20, for den er absolutt verdt et besøk i 30 minutter, før det er rydding og kvelden for meg også. Det er jo litt lettere når storesøster er i barnehagen, men helgen gikk bra den også. Lørdag ble det lekeplassen og tur med vogn og sparkesykkel. Riktignok holdt den på å ende opp på legevakten da jeg trodde storesøster hadde brukket nesen i et litt drastisk fall. Heldigvis så det ut som det gikk greit. 

Søndag ble det lek med begge fettern'e, og leo's lekeland på storesøster. Det var i et hverfall stas.

Her kom jeg hjem til nyvasket hus - liten hverdagsluksus...



nr 3 på vei?  
Neida, bare viser hva hveteboller og fine rundstykker gjøre med magen min. Spiste på kaffebrenneriet fordi jeg bare MÅTTE ha noe mat. Så fra nå av holder jeg meg unna alt med masse hvetemel i. Jeg er ingen fanatiker når det kommer til kosthold, men akkurat loff/fine rundstykker holder jeg meg unna.

Straks henting og dans... middag og legging. Ja trening det fikk vi unnagjort i dag tidlig!
så i kveld blir det faktisk TV kveld på meg ( om jeg klarer finne roen)

God ettermiddag

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar