mandag 10. mars 2014

Perfekte lørdagen

Soool og påskestemning. Etter storesøsters ønske dro vi ut på ski. Her er skisesongen så og si over, jeg kunne heller tenkt meg frokost i Oslo. Siden hun er så ivrig tok vi en tidlig start. Vi ute på ski kl 09! Storesøster og jeg. Lillebror på akebrett. Han bare elsker det. Var ikke snakk om å sove i vognen da.


Storesøster er blitt en racer til å kjøre bakker! Utrolig morsomt å se fremgangen og iveren.

Og lillebror er blitt en racer på snowraceren. 

Etter noen timer på barnas premisser, ble det en tur i Bogstadveien i vårsolen og deilig lunch på Homan. Her fungerer det bra med barnevogn, god mat og fine barnemenyer. 
Litt shopping ble det jammen også!



På ettermiddagen var det duket for familiebursdag.
 Jo da jeg fikk presset inn en treningsøkt i dag også.
Tok med meg løpeklær og løp hjem fra bursdagen. Gjelder  å se mulighetene. 
Alt er bedre enn ingenting.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar