onsdag 9. april 2014

Kaffe pause






God onsdag til dere som jevnlig titter innom. 

 Her nytes 10 minutter stillhet, en deilig kaffe og litt søtt til. Tusen takk søte C. Virkelig gode.
 Ikke så mye spennende her om dagen ( som det er verdt å skrive om her!) Turen gikk til IKEA i dag, med lillebror= ikke så vellykket tur. Det er jo faktisk ikke morsomt å sitte i vognen. Mye morsommere å løpe rundt, gjerne i stikk motsatt retning av den mamma skal. Fikk med meg en brøkdel av det jeg skulle ha. Så nå håper jeg mannen gleder seg til oppdrag IKEA?!



Kjenner jeg på overtid når det kommer til å være hjemme med barn, så i disse dager skal jeg begynne å se hva som beveger seg i markedet. Så er starten å begynne jobbe i august/september. Evt før om det dukker opp noe veldig spennende.



 Ellers venter vi på maler som skal male stue/gang. Bilder kommer etterhvert. Tror jeg har bestemt meg for farge?! Man blir jo faktisk litt smågal av å være så mye hjemme.( Hjelper trolig ikke lese interiørblader *fnis*) Man ser jo alle feil og mangler i hele huset. 



Treningen går som den skal. I forrige uke ble det 5 økter:  2 styrke, 3 kondisjon. Denne uken er målet 3 styrkeøkter. Måtte drope sykkeltimen i går pga mangel på barnevakt, men kjenner det er greit mtp på bena. Klar for 4 x 4 bakkeintervaller i kveld!

* Ha en fortsatt fin uke *



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar