tirsdag 17. juni 2014

Treningsprogram til hagen eller ferien

Det er ikke alltid jeg får kommet meg på sats. De stenger jo faktisk ganske tidlig på sommeren, samt åpner ikke før 09 i helgene. For de med små barn er dagen godt i gang kl 09, samt at kvelden starter kl 19/20.

Så av og til må jeg ty til egentrening i hagen. Dette er også super ferietrening, og jeg lover du blir sliten om du gjennomfører uten pauser. 

Det kan jo gjøres på mange måter. Jeg velger å  gjennomføre sirkel 1 i 7 minutter ( uten pauser), deretter 30 sek pause, før sirkel nr 2 i 7 minutter. Deretter 2 min pause, før sirkel 1 gjennomføres en gang til. Gjør øvelsene i rekkefølgen kontinuerlig i 7 minutter.  Hver sirkel gjøres 2-3 ganger.


Trenger du mer motstand, bruk en vekt eller ryggsekk, vannflasker, steiner o.l

Lykke til. 
Tenk at 14 minutter høyintensitet er bedre enn ingen trening :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar