fredag 22. august 2014

100 økter på 100 dager.

God fredag. 

Jeg har blitt med på en liten utfordring på instagram. 100 økter på 100 dager.  
Nå er jeg på dag 10, med 11 økter. 

Hvorfor ble jeg med? Jo fordi, for å push meg selv til å gjøre noe hver dag. Ikke nødvendigvis løpe eller dra på et senter hver dag. MEN for å prøve å tenke litt alternativt de dagene  jeg har hviledager.  Prøve ut nyeting. De dagene har jeg til nå lagt inn en yoga time, en streching økt, eller rett og slett en gå tur/powerwalk. Trening  må ikke være harde intervaller eller tung styrketrening. En sykkeltur med barna er også god trening. Bare prøv!

Lyst å bli med? sjekk ut #monnechallenge på instagram.
Nå skal jeg hoppe i dusjen, etter dagens powerwalk og sykkeltur, før det er handling og henting av barn i barnehage.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar