mandag 18. august 2014

Kraftløpet 2014

I går gjorde jeg noe langt utenfor komforsonen min.
Fredag kveld meldte jeg meg på Kraftløpet. 10,5 km terrengløp. Jeg skulle ha en tid så jeg kunne forbedre meg til neste år. Det er tøffl øype, iallefall de 5 første kilometerne. Stort sett bare oppover, bratt oppover.  Nå har jeg en tid, og neste år må den tiden slås! Mao må jeg løpe mye motbakker innen den tid!



 Storesøster fikk også prøvd seg, og løp hele barneløpet med iver og glede. Dette er ikke noe mor presser til. Det var etter eget ønske. Stolt mamma.

Ny uke: bena mine skal få hvile litt i dag, så blir styrke på overkropp + core i dag.

Ha en super start på uken.



1 kommentar:

  1. Grattis med vel gjennomført løp! Jeg var veldig fristet til å løpe 5Km i Kraftløpet - det så så spennende ut! Jeg valgte å stå over i år men kanskje neste år ... :-)

    SvarSlett