søndag 7. september 2014

Jobbstart

Denne uken har det skjedd så utrolig mye og alt har gått så fort. Jeg har nesten ikke rukket på fordøye alt. Det eneste jeg gjorde forrige uke var å fly på intervjuer, sitte med tester og mer intervjuer. Mandag satt jeg med to jobb tilbud, det er jo et luksus problem.
 
Sent natt til tirsdag ble kontrakten signert, og jeg skal begynne å jobbe. Phu det blit en liten omveltning i hverdagen her. Jeg har jo vært hjemme egentlig siden februar 2011, så det blir en overgang for min del.

Hvor skal jeg begynne? En stor organisasjon, internasjonal og geografisk veldig grei plassering. Så hverdagslogistikken skal gå bra tror jeg.

Og dere  - jeg begynner allerede i morgen! Hurra meg rundt, jeg grugleder meg. Men dette blir bra!!!!

Fredag feiret vi jobbkontrakten, med lit god mat og drikke, og en større feiring får vi ta etterhvert. Alt har gått så fort, at jeg nesten fikk dårlig tid med å rekke alt jeg skulle.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar