tirsdag 9. september 2014

Dag 2 på jobb er gjennomført.

2 dager er unnagjort på jobb. Det har gått overraskende bra. Det er jo mye nytt å sette seg inn i, men det er gøy. Hyggelige kolleger, mye som skjer og jeg har kommet meg ut av huset. Hjernecellene får endelig litt stimuli.
 
Om dagen er jeg oppe 0615, lager matpakker, havregrøt til barna, spiser frokost selv, gjøre meg klar og går ut døren 0655. Denne uken tar mannen all levering og henting. DET er deilig. Neste uke skal jeg ta den delen, men da skal jeg  ikke reise før 08 tiden.

For å få ettermiddagene til å gå mest mulig smertefritt, er middagene planlagt ( og handlet inn) for hele uken.
Skrevet opp på tavlen, så det er bare å kaste seg over kjelene når man kommer hjem. Selv for mannen.
Ja da idag imponerte han med spaghetti og kjøttsaus i det jeg kom hjem kl 17. Stjerne i boken. (har ikke skjedd alt for ofte!)
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar