tirsdag 16. september 2014

Treningen fremover.

Selv om jeg har begynt å jobbe, tenker jeg å fortsette å trene. Det er min måte å lade batteriene på, egentid, koble helt ut. Jeg gjøre det fordi jeg vil, ikke fordi jeg må.
 
Frem til 27. september blir det en del løping og intervaller, men etter det blir det nok mer styrketrening. Kjenner motivasjonen er tilbake for å ta opp tråden der  jeg slapp den i våres.
 
Jeg prøver å få til noe fysisk aktivitet hver dag, men noe er mer trening enn annet.

Denne uken ser slik ut:
mandag: intervaller + styrke overkropp

tirsdag: sirkeltrening med fokus på styrke ben
onsdag: powerwalk eller yoga

Torsdag: 4 x4 intervaller + sirkeltrening med core + overkropp
fredag: sirkeltrening hele kroppen
lørdag: korte intervaller på mølle
søndag: trilletur med barna



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar