onsdag 1. oktober 2014

Oslos Bratteste

I helgen som var stilte jeg på Oslos Bratteste. For dere som har fulgt bloggen, så løp jeg i fjor også.
Våknet opp til den  beste høstdagen noensinne. Sol, blå himmel og 17 grader utpå dagen.

Løpet går opp Wyllerløypa, 2.8 km, 407 høydemetere. Det er grei stigning som dere skjønner. For min del mye melkesyre og en grei pust oppover hele bakken.
Målet var å slå fjorårets tid på 29,39, men den gang ej! Jeg stilte i åpen klasse, og der var jeg ikke alene. Løpet var fulltegnet, 4000 stk skulle opp den bakken. Jeg følte jeg gikk i kø de første 12 minuttene.


Kjenner jeg er litt bitter på at jeg ikke stilte i aldersklasse/pulje, men det får bli neste år. 

Her var det ganske umulig å løpe... 
Men det var en fantastisk opplevelse, 29, 42 ble tiden. God stemning og kroppen fikk kjørt seg. 

Note to myself: neste år ta med vannflaske og musikk på ørene.
. Det er ingen drikke stasjoner underveis... og jeg følte jeg holdt på å dø av tørst underveis.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar