mandag 29. desember 2014

Året som gikk

Snart er det nytt år, med mange nye muligheter. 2014 har vært et spennende år.
Vi sparket året i gang med de beste vi vet om, og snart skal vi møtes igjen. 
Jeg startet jo året med jobb, men pga nedbemanning og endringer av mine oppgaver, valgte jeg å gå tilbake til permisjon med lillebror. Da fikk jeg ekstra bonus tid med han, og den tiden får jeg aldri tilbake. Er så glad i etterkant for at jeg gjorde dette. Selv om det betydde strammere budsjett, så kan ikke alt måles i penger. Lillebror fikk 18 mnd hjemme sammen med mamma'n sin.
Høsten var usikker, ikke hadde jeg jobb, og jeg ville ikke søke noe før lillebror var innkjørt i barnehagen. Når man mist aner det, dukket den opp. Drømmejobben: innen olje og gass. Geografisk perfekt, og oppgavene velkjente. Så i september startet en ny hverdag for denne familien: 2 barn, 2 foreldre i full jobb.
Det har gått over all forventing. Høsten har vært hektisk, men vi har fått gjort mye, men kanskje ikke vært så sosial som vi ønsket. Helgene har vært hellig, og ukedagene går med til jobb/bhg, trening og aktiviteter.  Nå har vi hatt en deilig jul, noen rolig dager, og jeg har hatt tid til å gjøre noen refleksjoner. Det er ikke ofte man har tid til å sette seg ned å tenke over hverdagen, for den bare flyr av gårde. Tanker om det neste året kommer i eget innlegg.
 
Nå har jeg booket hudpleie til meg selv: det trengs!
 
Nyt juleferien alle sammen, stress ned og bruk tiden sammen med nære og kjære.
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar