søndag 28. desember 2014

Gledelig jul

Håper alle som titter innom har hatt noen deilig juledager sammen med familie og venner.
Vi har iallefall kost oss hver eneste dag. Dette er første julen uten et maraton av juleselskaper, så  noen dager har vi bare ligget på sofaen, sett filmer, gått en tur, og gjort akkurat det vi ville.  Et bevisst valg etter en hektisk høst.  Barna har funnet roen, noe som jeg tror er viktig, i en ellers masete hverdag. 


Årets pepperkakehus, barna fikk fritt spillerom, og er så stolte. 
Så får mitt interiørpepperkakehus vente en stund....


 Med litt pynt rundt, så ble det greit. Storesøster vet hvordan hun vil ha det!


Årets juletre er også pyntet av barna, og som de gledet seg til det. Kunne jo ikke gjøre annet, en å la de pynte slik de ville. Dog ingen røde julekuler, de ble "borte". 


Ikke så mange dagene til før juletreet skal pakkes ned. Mange pakker det ned 13. dag jul, jeg liker å starte nytt år med julefritt hus. 


 Årets godis fat står fremme hele tiden, men for min del kjenner jeg at det er nok med all den julematen. Så det  her ligger det masse igjen. Tror barna også får nok mat, for lite mas om sjokolade. 

Ellers har vi kost oss med en del Lego bygging... tror både far og barn har kost seg med dette. 




Enda en hel uke igjen med ferie, så mange deilig dager i vente. Nå får jeg komme meg i dusjen, og spise litt frokost, klokken er tross alt snart 11. 

Ønsker dere alle en fortsatt fin jul

***


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar