onsdag 10. desember 2014

Titt tei



Hei til dere som enda jevnlig titter innom
 
Her er et lite hei fra meg, jeg har ikke vært på bloggen siden oktober, dagene bare flyr.
Jeg skal prøve titte innom litt mer jevnlig fremover, komme med litt tips, trening, kosthold.
 
men hva vil dere lese om? Legg gjerne igjen en kommentar.
 
Noe fotballbrue blogg blir det absolutt ikke, for der strekker ikke tid eller interesse til. og bildene blir nok med mobilen.
 
Håper dere legger igjen en kommentar, så håper jeg på nytt innlegg i løpet av kort tid.


Legg til bildetekst

3 kommentarer:

  1. Sunnhet!! Du er så inspirerende:-) Og gjerne litt interiør også:-)

    Klem fra Cecilie

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det Cecilie. Koselig å høre:)
      Sunnhet skal bli.

      klemmer fra meg

      Slett
  2. Trening, kosthold og vanlige hverdagsinnlegg om smått og stort;)
    Cecilie

    SvarSlett