mandag 22. desember 2014

Ut og løp

Nå går det mot slutten av dette året. Ikke mange dagene igjen før 2015 er her.
Selv kjenner jeg det skal bli deilig med litt ferie, masse tid sammen med familien.
 
 
Lørdag startet jeg dagen med en løpetur på snødekte veier, utrolig fin måte å starte dagen på.
Tid til å koble ut, løpe i dagslys ( skjer jo ikke så ofte om dagen) og frisk luft!
 
 
Tenker mor skal få seg noen løpeturer i julen også. dere som kjenner meg vet jo at jeg ikke liker å ligge så mye på sofaen. Jeg slapper faktisk av når jeg trener.

-Og alt er bedre enn ingenting.
Så selv om det er juleferie, er det deilig å legge inn 30 minutters rask gange  eller lett jogg.
Opp av sofaen og ut å få litt frisk luft


Skulle jo gjerne hatt litt snø....



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar