søndag 4. januar 2015

Siste løpetur

I dag fikk jeg også lurt inn en siste løpetur på en god stund, iallefall i knall sol og blå himmel. Det er jo så utrolig deilig å løpe på bare veier. I dag skal det sies at jeg trodde det var litt mer vår enn det egentlig er. Vi skriver bare 4. januar, så var kanskje en grunn til at jeg var kald hele veien. Det ble 5 km, 27 minutter.  Fra i morgen av skal jeg også begynne med strukturert styrketrening, 4 økter i uken. Da utgår løpingen på en stund tror jeg. Skal prøve å ha en løpeøkt i uken, bare fordi jeg synes det er utrolig gøy. 

I morgen begynner hverdagen, kjenner jeg gruer meg litt til den vekkerklokken i morgen kl 06:30







Nå er det kontorarbeid som venter på ukedagene, så helgene skal bli flittig brukt til å nyte dagslyset. 
Tror faktisk at lørdag skal bli min hviledag/fri for trening, så jeg kan kose meg med barna hele dagen. 


For å avslutte juleferien, tok vi middagen ute idag. 
På Glass i Drammen. Barna var mer opptatt av å sitte i baren enn ved bordet.
For dere som måtte stusse: vi går ikke ofte  aldri på bar med barna. 


Nå skal uken planlegges, før jeg skal stupe i seng og få en god natt søvn. 
Er dere klar for å ta fatt på nytt år?

***

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar