onsdag 4. februar 2015

En dag med lillebror

 
Ting går ikke alltid som planlagt med små barn. I går våket lillebror med 40 i feber, så ble ingen "opp kl 06" på meg, etter en heller utrolig natt. I dag var det min tur til  å være hjemme med lillebror, så vi bare koser. Jo da jeg hadde noen viktige møter, men ingen er viktigere enn barna min. De møtene måtte bare foregå uten meg.
 
 
Heldigvis er han i bedre form, og kan underholde seg selv litt, så jeg får jobbet litt innimellom puzzling, tegning, lego bygging og litt film. Akkurat nå sover han, så satser på at god søvn gjør underverker så vi kan gå i barnehagen imorgen.

Er jo litt kos å ha en hel dag med lillebror alene, det skjer jo ikke så ofte. Jeg prøver å nyte det, så får jobben vente en dag.


 
Lille skatten min

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar