mandag 2. februar 2015

Hverdagsluksus


For tiden prøver jeg lage litt mer struktur i hverdagen, spesielt på morningen. Jeg skal si at jeg ikke er den som spretter opp. Føler av og til at noen har slått meg med et balltre rett før vekkerklokken ringer. MEN  - de dagene jeg står opp 06, nyter jeg litt egentid før jeg vekker barna 07.
 
Dagen blir veldig mye bedre om jeg starter med en smoothie, kaffe og et deilig blad med masse inspirasjon. Det er det jeg kaller hverdagsluksus for en tobarnsmamma.
 
Det gjelder å nyte litt egentid også, lage litt kos for seg selv.
 
Så i morgen skal klokken ringe 06... derfor greit å komme seg i seng ganske snart. Jeg må ha 7 timer søvn for å fungere optimalt. Altså det fungerer med 3 timer også, og et dusin med kaffekopper dagen derpå..
 
Hva med deg? Tar du deg tid til litt hverdagskos?
 
 

1 kommentar:

  1. Sniker inn litt hverdagsluksus her og der:-) Netflix, en god bok, teppe og litt te:-) Deilig å være alene med sine egne tanker litt innimellom:-)

    Klem Cecilie

    SvarSlett